بهترین آژانس مسافرتی تهران از نظر مردم
نوشته شده توسط : گردشگر

بعضی از افراد تمایل دارند به صورت شخصی مسافرت کرده و از مسیر لذت ببرند. این افراد بدون برنامه‌ریزی قبلی نسبت به رزرو هتل یا خدمات گردشگری، دل به جاده زده و پس از رسیدن به مقصد، متناسب با نیاز و علاقه‌ خود نسبت به رزرو هتل، رستوران و بازدید از مراکز خرید، مراکز تفریحی، آثار باستانی و… اقدام می‌کنند. این در حالی است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا تمامی روند سفر خود از پیش تعیین شده باشد و نسبت به تمامی خدمات گردشگری از پیش آگاهی داشته باشند.

بدیهی است که چنین افرادی به سراغ آژانس‌های مسافرتی رفته و از آن‌ها می‌خواهند تا متناسب با نیازشان هتل، رستوران و نوع وسیله‌ نقلیه برای مسافرت، خدمات توریستی و گردشگری و… را برای آن‌ها انتخاب و برنامه‌ریزی کنند. همین تمایل به راحتی در سفر نیز سبب شده تا آژانس‌های مسافرتی زیادی در ایران تاسیس گردد. آژانس‌های مسافرتی نه‌ تنها در زمینه‌ برگزاری تورهای داخلی فعالیت می‌کنند، بلکه برخی از آن‌ها تمامی شرایط را برای مسافرت‌های خارج از کشور نیز فراهم می‌کند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی تعدادی از بهترین آژانس مسافرتی تهران پرداخته و پس از آن ویژگی‌های یک آژانس مسافرتی خوب را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد افزایش تقاضا برای تورهای مسافرتی سبب شده تا آژانس‌های مسافرتی زیادی در کشور تاسیس گردد. در ادامه به تعدادی از بهترین آژانس مسافرتی تهران که در زمینه‌ تورهای خارجی، تورهای داخلی و یا هر دو فعالیت می‌کنند، می‌پردازیم.

1.آژانس مسافرتی سالوت (ایوار)

آژانس مسافرتی سالوت را همه با نام تجاری ایوار می‌شناسند. شرکت ایوار از قدیمی‌ترین آژانس‌هایی است که به صورت مستقیم و بدون واسطه، تورهای گروهی اروپا را اجرا می‌کند. اگرچه سایر خدمات گردشگری مانند هتل، بلیط هواپیما، قطار‌های خطوط اروپا و حتی گواهینامه بین المللی هم از طرف این شرکت ارائه می‌شود، اما شهرت ایوار بخاطر تورهای انفرادی و گروهی اروپایی است که در طول سال به صورت هفتگی اجرا می‌شود.

 اگرچه ایوار تورهای کشور‌های همسایه نظیر ترکیه و ارمنستان را برگزار نمی‌کند، اما غیر از مسیر‌های اروپایی، مسیرهای خاص دیگری مانند کانادا، کره جنوبی، ژاپن، برزیل و آفریقای جنوبی را در سبد محصولات خود گنجانده است.

در زمینه تور‌های اروپا، ایوار کامل‌ترین محتوا را در وبسایت خود گنجانده است و در کنار مجله خود، برای هر سفر علاوه بر جدول قیمت و جدول پرواز؛ آرشیو فیلم و عکس اختصاصی، برنامه سفر، نظر مسافران قبلی و همچنین مدارک مربوط به هر سفارتخانه برای دریافت ویزای شینگن را آورده است. با مراجعه به وبسایت یا حتی دفتر این آژانس، مطمئن می‌شوید که سراغ بهترین و حرفه‌ای ترین مجری تورهای اروپایی آمده‌اید.

2.نهال گشت، ارائه‌دهنده انواع تور‌های داخلی و خارجی

نهال گشت با ارائه بیش از ۵۰۰ تور به سراسر ایران و جهان، سفری شگفت‌انگیز و البته مقرون به‌صرفه را به شما ارائه می‌دهد. در نهال گشت، علاوه بر ارائه تور‌های داخلی، آسیایی و اروپایی، تور‌های خاص و ويژه‌ای برای مسافران مشکل‌پسند برنامه‌ریزی شده است؛ از تور‌های نمایشگاهی و تور ماجراجویی کنیا و موریس در قاره آفریقا گرفته تا تور‌های کانادا و برزیل، نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند.

تور استانبول، کیش، مشهد و شیراز از تور‌های پرطرفدار نهال گشت به حساب می‌‌آید.

3.علاالدین، ارائه‌دهنده تور‌های داخلی یک روزه و چند روزه

آژانس مسافرتی علاءالدین با ارائه انواع تور‌های داخلی یک و چند روزه، دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. تور‌های داخلی علاءالدین اغلب با اتوبوس برگزار می‌شود، از این حیث هزینه سفر برای شما تا حد زیادی کاهش می‌‌‌یابد؛ نکته‌ای باعث می‌شد بسیاری از مردم این آژانس را به عنوان یکی از بهترین آژانس های مسافرتی انتخاب کنند. همچنین با تور‌های قطار گردشگری علا‌ءالدین‌ می‌توانید از زیباترین مسیر‌های ریلی ایران لذت ببرید.

علاءالدین برای مسافران لاکچری‌پسند هم گزینه‌های جذابی دارد؛ تور‌های کروز این آژانس مسافرتی به مقاصد اروپایی، ترکیه و یونان، به شما این امکان را می‌دهد تا زیبایی‌های جهان را این‌بار، از روی آب‌های زلال تماشا کنید. تور‌های مناسب‌های خاص علاء‌الدین در شب یلدا، نوروز، جشن سده و جشن اسفندگان، شما را با فرهنگ و آداب‌ورسوم ایران آشنا خواهد کرد.

4.دالاهو، ‌‌مجری تخصصی تور‌های طبیعت گردی

اگر به‌دنبال تور‌های طبیعت‌گردی خاص در سراسر ایران و جهان می‌گردید یا دوست دارید جور دیگری به مقاصد محبوب خود سفر کنید، آژانس مسافرتی دالاهو از بهترین آژانس‌ های مسافرتی است که حتماً باید نگاهی به تور‌ها و پکیج‌‌های سفر آن بیندازید.

تور‌های پیمایشی (ترکینگ) دالاهو، مقاصد داخلی و خارجی را دربرمی‌گیرد و از گرجستان و کوه‌های قفقاز تا قله کلک‌چال در تهران، شما را راهی سفر می‌کند. در تورهای یک یا چند‌روزه طبیعت گردی دالاهو، به جاذبه‌های دیدنی ایران سفر خواهید کرد و در تور‌های خارجی آن، از خاص‌ترین جاذبه‌های دیدنی جهان بازدید خواهید کرد.

ترانسفر فرودگاهی استانبول، اجاره خودرو با راننده، اخذ ویزا، پیکاپ ویزا کانادا و انگلیس، گرفتن وقت سفارت و ارائه گشت‌های تفریحی، از دیگر خدمات محبوب دالاهو است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: